images

POWER SHAPE

Rzuci wyzwanie Twojej psychice! Wyciśnie z Ciebie ostatnie poty! Tylko ten trening daje efekty w tak krótkim czasie. Zajęcia bardzo intensywne o charakterze interwałowym (ćwiczenie – rozciąganie) spalają tkankę tłuszczową, przyspieszają metabolizm oraz doskonale rzeźbią sylwetkę.Na tych zajęciach skupiamy się na: utrzymaniu wysokiego tempa, odpowiednim oddychaniu, technice ćwiczeń. Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych!

 

fit mix

FIT MIX

Połączenie elementów ćwiczeń występujących zajęciach: BUP,STEP, TBC.

Zajęcia rozpoczyna 10-15 minutowa prosta rozgrzewka.

Część główną rozpoczynają ćwiczenia wzmacniające górne partie ciała w tym mięśnie klatki piersiowej i plecy, wykonywane w pozycji stojącej z wykorzystaniem stepu i hantli. Druga część zajęć to ćwiczenia angażującego dolne partie głównie: uda, pośladki, biodra i brzuch. Całość zajęć zakończona jest krótkim stretchingiem. Trening idealny dla osób w każdym wieku.

 

 

tbc

 

 

 

 

 

TBC

Trening ogólnorozwojowy dla całego ciała: zawiera ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Kompleksowy cel i rezultaty w postaci przyśpieszania procesu spalania tkanki tłuszczowej, poprawy kondycji i wytrzymałości mięśniowej. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi.

 

 TABATA

Rozwija wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową). Ale przede wszystkim to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Metoda dr. Tabaty pozwala spalić nawet trzykrotnie więcej kcal w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych. Taki efekt uzyskujemy poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższony metabolizm kwasów tłuszczowych. Może to trwać nawet kilkanaście godzin. Dzięki temu tkanka tłuszczowa spalana jest szybciej, mimo że nie wykonujemy już ćwiczeń. TABATA wydaje się bardzo prosta, ale należy wiedzieć, że to trening szalenie intensywny i ciężki, przez niektórych nazywany wręcz „brutalnym”. Jedna sesja treningowa trwa tylko cztery minuty: ćwiczymy przez 20s i przez 10s odpoczywamy. Należy zrobić osiem takich serii.

speedball


SPEED  BALL FITNESS

Trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i  świetnej  zabawy. 
Ćwiczenia odbywają się z  małą piłką lekarską (1 lub 2kg),są proste, bardzo efektywne i stanowią doskonałą alternatywę dla
powszechnie spotykanych treningów funkcjonalnych. Speedball wywodzi się ze sztuk walki, boksu, ćwiczeń wzmacniających 
Poprawia koordynację i dynamikę ruchów. Opanowanie kroków przychodzi z łatwością. Wykonywane we wszystkich 
płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują dużą grupę  mięśni -marzysz o pięknych pośladkach
zajęcia z piłką lekarską mogą Ci w tym pomóc.



HIIT   (High-Intensity Interval Training)-

Intensywny trening interwałowy, to program ćwiczeń przeznaczony dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową, 
przyspieszyć metabolizm oraz wyrzeźbić sylwetkę. Trening HIIT daje 3 razy lepsze efekty w odchudzaniu niż ćwiczenia kardio.
Polega on na przeplataniu krótkich okresów intensywnych ćwiczeń anaerobowych (wykonywanych na maksymalnym poziomie 
intensywności) z przerwami na bardziej umiarkowane ćwiczenia kardio. 
Na tych zajęciach skupiamy się na: utrzymaniu wysokiego tempa, odpowiednim oddychaniu, technice ćwiczeń. 
Zajęcia dla osób z dobrą kondycją.